Ieškoma/s klientų aptarnavimo ekspertas!
Pozicijos aprašymas
Pagrindiniai:
-
Bendrauti su klientais telefonu, el. paštu ir FB žinutėmis.
-
Daryti masažu ir maitinimo kalendorių ir užtikrinti sklandu paslaugu tiekima
Galimi papildomi:
-
Kurti social media įrašus ir rengti reklamas.
-
Kas savaitę atnaujinti naujienlaiškį ir jį valdyti.
-
Tobulinti puslapio turinį.
-
Padėti vystyti projektą, bendrauti su tiekėjais, ieškoti įvairių sprendimų, analizuoti rinką.
-
Reikalavimai:
-
Maloniausias balsas Lietuvoje, toks malonus, kad klientas neturėtų kito pasirinkimo, kaip tik pas mus apsistoti.
-
Puikus LT ir EN kalbų mokėjimas, RU būtų privalumas.
-
Patirtis aptarnavimo, ypač viešbučių, versle – privalumas, bet ne būtinybė.
-
Pasimėgavimas sprendžiant klientų problemas ir įgyvendinant jų norus.
-
Visą laiką pasiekiamas telefonu.
Darbas būtų nepririštas prie vietos, pasirinktu laiku. Atlyginimas sutartinis, priklausomai nuo to, kiek atsakomybių pasirinksite.
Savo CV ir mini prisistatymą siųskite: